Beste heren en enkele dame,
In mijn gevoel van de espresso bereiding als Zen moment merk ik dat ik het gebruiken van de handmatige tamper heb onderschat. Ik heb de Puqpress destijds als redelijk koopje kunnen doen en hij doet het nog prima. Maar ik ga dus weer even met de hand tampen, en ik heb ook een Titan ET58 besteld via Kickstarter. Hopelijk kan ik hier iemand nog een lol mee doen. Het is niet moeder's mooiste en het mechanisme om omhoog te komen mist een tandje op het wiel dus hij maakt soms kabaal. Maar hij heeft het bij mij altijd 100% goed gedaan. Prijsvoorstel is er ook naar, ik wil graag starten met een voorstel van 200 euro maar ik sta open voor andere opties waar een leuke handmatige tamper bij zit.
Op te halen in Helmond - Eindhoven, Eventueel tegen vergoeding thuis te brengen en te installeren. Verzenden ook mogelijk, denk wel in het iets duurdere tarief vanwege het gewicht.
[TKA] Puqpress Q1
1
Laatst gewijzigd door ErikvW op do 26 mar 2026, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Londinium R - Option-O P80 - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™