Dag mede koffieliefhebbers!
Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar het branden van koffie en ik hoop met meer enthousiastelingen een partij ongebrande bonen te kiezen, branden en ervan te genieten! Ik ben even gaan rekenen en op onderzoek gegaan naar importeurs en de mogelijkheden en je zou voor tussen de 18-20 euro per kilo een goede kwaliteit koffie hebben.
Ik hoor graag of hier genoeg animo voor is voordat we dit verder uitwerken!
Re: Het Koffie Collectief - Inkopen en branden met z'n allen!
2Ik betaal nu al minder per kilo voor een hele goede koffie uit Rwanda met een sca score van 83,5. Om Marktplaats kan je echt hele goede deals vinden van mensen die op vakantie gaan naar die landen en de boerderij bezoeken.
Re: Het Koffie Collectief - Inkopen en branden met z'n allen!
3Deze dus :
Groene ongebrande koffiebonen uit Rwanda sca 83+ !!
€ 14,00
https://link.marktplaats.nl/m2373798359
Groene ongebrande koffiebonen uit Rwanda sca 83+ !!
€ 14,00
https://link.marktplaats.nl/m2373798359
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

