17
door Spironski
Nee dat klopt, er staat geen enkele naam bij. Maar mijn post wordt wel gequote, en dat impliceert dat het over mijn antwoord en daarmee over mij gaat, vandaar.
Maar goed, ik begrijp dat dit niet je bedoeling was en daar ben ik blij om, want ik wil over niemand denigrerend doen.
Nu we dat uit de weg hebben: weer OT, oké? Jij wijst dus niet zonder meer filterkoffie af, je hebt het al op een optimale manier gezet en geproefd, en desondanks vind je volautomatenkoffie lekkerder. En dat kan natuurlijk.
Helaas heb ik nog nooit een kopje koffie gehad uit een volautomaat dat ik echt lekker vond, dus ik kan je er niet verder mee helpen. Hoewel..., gisteren heb ik langs een Duitse Autobahn een cappuccino gehad die niet eens zo slecht was. De melk leek nergens op, maar de smaak was heel redelijk. Was een WMF...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder