Kwaliteit - Prijs

1
In navolging van mijn eerdere bericht van deze week mbt de evt. aanschaf van een andere machine kom ik op internet mooie machines tegen van diverse merken.
Mijn voorkeur gaat uit naar een Isomac, Bezzera, BFC (Perfetta) aangezien een paar modellen van deze merken in mijn budget (tot 1000 euro) passen.
Wie kan mij zeggen wat de onderlinge kwaliteitsverhoudingen zijn ?

Re: Kwaliteit - Prijs

2
Ik ben niet meer objectief, maar ik heb een half jaar terug dezelfde vraag gehad, en na goed vergelijken kwam ik op de Bezzera uit. Prima prijs-kwaliteit verhouding, en na een half jaar ben ik nog steeds zeer tevreden. Ik kan hem alleen maar aanraden.
Bezzera BZ07 PID, Rossi RR45

4
Maar je had nog niet verteld wat je er nu mee wil gaan maken hè? Je Silvia en die BFC zijn single boilers (die Isomac ook voor die prijs?), wat prima is voor espresso. Maar voor het maken van cappuccino's is zo'n Bezzera BZ07 ,een HX, dan toch wel erg handig.
Ik denk dat het allemaal wel goede machines zijn, technisch. Maar toch kan de één meer geschikt voor je zijn dan de ander. Indien je ook cappu's wil maken zou ik zonder meer die Bezzera aanraden.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

5
Zelf heb ik een Rocket celinni ,en ik vind het een uitstekende machine ,heb hem nu 3 maanden ,maar het opschuimen is een fluitje van een cent :P .
Ben er erg gelukkig mee en heerlijke koffie,ook ik heb getwijfeld natuurlijk het kost wat maar dan heb je ook wat, echt waar.
Bij Piet in A dam besteld en een hele goede service gekregen .

Lieve groet Wil