Re: Wat drink je nu?

22
Nog een site maar dan over thee :lol: Misschien better een koffietheepraat.nl te doen :)
Nee ik vind het prima om hier te blijven praten over thee :) Misschien moet het slogan iets anders Koffie, Koffie en nog een koffie! En voor de liefhebbers ook lekkere thee :)
Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

23
Harm schreef:Waar wacht je op. Het staat al op je naam.
Sssjtt... dat was een verrassing en nu weet iedereen het al :cry:

Zonder gekheid, een theeforum is wellicht toekomstmuziek. Aangezien ik verder weinig kennis van thee heb zoek ik nog moderators... iets voor jou?
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

24
MeZZiN schreef:Nog een site maar dan over thee :lol: Misschien better een koffietheepraat.nl te doen :)
Nee ik vind het prima om hier te blijven praten over thee :) Misschien moet het slogan iets anders Koffie, Koffie en nog een koffie! En voor de liefhebbers ook lekkere thee :)
Ik denk dat zowel koffie als thee een eigen forum verdiend. Er zullen ongetwijfeld koffiedrinkers zijn die wat met thee hebben en theedrinkers die af en toe koffie drinken maar ik denk dat de die-hards niet aan kruisbestuiving doen... Uiteraard hoor ik het graag hoe jullie hier over denken...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

28
Wij (Ella en ik) Drinken nu Izzo Giamaica
van Pommeren schreef:Izzo Giamaica, een heerlijke koffie, bestaande uit 3 mélanges.

Deze koffie is gebrand op 1 temperatuur om een vol en aromatische body te krijgen.

Een fijne koffie voor een hele zachte prijs!
En fantastische crema laag, volle body, lekker harde italiaanse smaak zoals u hem in de italiaanse horeca krijgt!
Is inderdaad lekker. Ik kan het nu alleen nog maar vergelijken met "DE senseo" Eerst deze kilo bonen wegwerken voordat ik meer vergelijkingsmateriaal heb :mrgreen:
Afbeelding

29
Ik drink nu Caffé New York Extra :D Erg lekker, verder drink ik regelmatig Mocca d'Or (mijn favoriet) en ik heb eens een lekkere koffie van een vriendin gekregen. Het heet Grizzly Claw van kicking Horse.

Omdat ik student ben zet ik het op de oude manier, Bialetti espressokannetje, uiterraard wel met vers gemalen bonen.