Hallo Jeroen,
Ik heb ook wel interesse om dit mooie apparaat eens aan een grondige test te onderwerpen. Zal er in ieder geval goed aandacht aan besteden op mijn website/-shop http://www.dekoffieentheewinkel.nl
Gr. Frank
Re: The Traveling Chemex
102Dank je! Wil je een PB sturen naar Nauti met je adres, dat gaat het goed komen!jellywoods schreef:Jah, ik heb hier wel een logeeradresje. Goeie koffie beloofd! Zin om te komen?
Leuk idee trouwens!!
103Ik heb niks meer gehoord, staat nog steeds ingepakt in de gang. Jeroen, kan je een PB met je adres sturen? Zorg ik dat ie deze week jouw kant op komt.
Is de 6th wave aan het voorbereiden
104Hoi Nauti,
Had mn adres paar dagen geleden aan je gestuurd via PB maar misschien heb ik iets verkeerd gedaan. Poging 2 moet bij je in de inbox zitten!
Had mn adres paar dagen geleden aan je gestuurd via PB maar misschien heb ik iets verkeerd gedaan. Poging 2 moet bij je in de inbox zitten!
105Nauti, laat even weten als je nu nog steeds het adres niet hebt, dan gaan we het op een andere manier proberen.Nauti schreef:Ik heb niks meer gehoord, staat nog steeds ingepakt in de gang. Jeroen, kan je een PB met je adres sturen? Zorg ik dat ie deze week jouw kant op komt.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
107Ik hoorde dat de Chemex nog niet is aangekomen, wanneer heb je deze verstuurd?Nauti schreef:Ik heb inmiddels het adres
108Niet maar dat weet de volgende ontvanger ook
Is de 6th wave aan het voorbereiden
109Als het zo lang duurt, bloed het vanzelf dood
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
110
Laatst gewijzigd door jellywoods op vr 01 apr 2011, 20:48, 1 keer totaal gewijzigd.