Doorloop problemen - Rancilio Silvia

1
Na het schoonmaken van mij Silvia loopt hij niet meer goed door. (Zie video)
Zelf heb ik geen idee hoe dit zou kunnen komen, en heb stille hoop dat iemand van jullie dit wel weet! :D
Het ligt echt aan de kop, want de stoompijp loopt wel nog goed door...

Alvast bedankt!

Groet,
Chaim Kwakman
BFC Junior Plus Pulsante | Mazzer Mini Electronic A | Reg Barber C-Ripple | Naked portafilter | ...

Re: Doorloop problemen - Rancilio Silvia

4
Ik ken de Silvia niet, en ik weet niet in hoeverre je "alles" al heb schoongemaakt. Maar ik zou eens beginnen bij de douche en dan langzaam "naar achteren werken" om te kijken waar de verstopping zit.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Doorloop problemen - Rancilio Silvia

6
Als je nooit backflushed kan de zaak wel dicht slibben, maar dat duurt wel een tijdje. En kalk krijg je niet los met backflushmiddel. Bovendien zou dat dan waarschijnlijk net even eerder in de leidingen zitten, vermoed ik.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder