Re: Bialetti Cuor di Moka Black

52
Ik heb gewoon eentje via de website gekocht en heb een 2dehands opgestuurd gekregen en een kapotte mok .... Ik heb een mailtje gestuurd en dit antwoord gekregen :

Allereerst onze welgemeende excuses voor de levering. Wij willen deze graag voor u omruilen. Hierbij zend ik u uw RMA formulier ten behoeve van uw retour toe.

Ik heb hierop geantwoord dat het toestel niet hoeft terug gestuurd worden dat ik deze al wat heb proper gemaakt maar dat het enige wat me nu nog dwars zit , die kapote mok is .....

Want als ik deze weer moet terug sturen, wie weet wanner heb ik dan terug een koffiezetter? Heb nu net een weekje verlof :evil:

Re: Bialetti Cuor di Moka Black

53
fiestaboyke schreef:Ik heb gewoon eentje via de website gekocht en heb een 2dehands opgestuurd gekregen en een kapotte mok .... Ik heb een mailtje gestuurd en dit antwoord gekregen :

Allereerst onze welgemeende excuses voor de levering. Wij willen deze graag voor u omruilen. Hierbij zend ik u uw RMA formulier ten behoeve van uw retour toe.

Ik heb hierop geantwoord dat het toestel niet hoeft terug gestuurd worden dat ik deze al wat heb proper gemaakt maar dat het enige wat me nu nog dwars zit , die kapote mok is .....

Want als ik deze weer moet terug sturen, wie weet wanner heb ik dan terug een koffiezetter? Heb nu net een weekje verlof :evil:

Als je dan naderhand een defect o.i.d. krijgt, heb je geen poot om op te staan je hebt namelijk de gebruikte geaccepteerd en daar gelden andere regels voor, je kan de pot toch nu gebruiken en na enkele dagen terugsturen, die rma is wel een poosje geldig.

Doen hoor !!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.