machine opslaan

1
beste mensen

ik heb mijn zaak op slot gedaan voor de komende 2 maanden. wordt er uit gekickt om plaats te nemen voor een andere verhuurder.

ik be nu op zoek naar een nieuwe pand om daar mijn cafe te heropenen.

mijn vraag wat is het beste manier om mijn machine en maler op te slaan. staat nu in een droge schuur.
is gebackflusht voordat die uitging. en boiler heb ik leeg laten lopen.

ook de pomp en waterverzachter zijn los gekoppeld. de softner heb ik niet leeg laten lopen.

wat moet ik nog meer doen. en waar op moet ik letten als ik het geheel weer in elkaar zet en weer nodig heb.

thanks

danny hanyan

Re: machine opslaan

3
Ik zou alles wat kan leeg laten lopen, anders krijg je flinke kalkaanslag.
Ook de bonenmaler van binnen flink schoonmaker anders gaat het allemaal vastzitten ;-)
BFC Junior Plus Pulsante | Mazzer Mini Electronic A | Reg Barber C-Ripple | Naked portafilter | ...

4
Ik zou alles even goed laten doorlopen als je de boel weer aansluit, verder hoef m.i. niet zoveel meer te doen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

5
beste mensen

heb afgelopen 2 maanden flink lopen verbouwen in mijn nieuwe zaak. en sinds afgelopen vrijdag mag ik me trotse eigenaar kunnen noemen van mijn nieuwe cafe.

oppervlakte is verviervoudigt en zitplaatsen is flink. ik moet zeggen ziet er gelikt uit. zal van de week wat foto's plaatsen en zal mijn koffie set up ook vast leggen.

heb nu espresso drankjes en slowcoffee. maar dat zullen jullie wel later te zien krijgen.

groeten

danny hanyan