ik ook en overweeg zelfs serieus mijn vario II te verkopen en voor de Pharos te gaanWimula schreef:Ik word steeds meer enthousiast.
Als ik voor 16 juni niet val voor een Home Vario II dan ga ik ervoor.

ik ook en overweeg zelfs serieus mijn vario II te verkopen en voor de Pharos te gaanWimula schreef:Ik word steeds meer enthousiast.
Als ik voor 16 juni niet val voor een Home Vario II dan ga ik ervoor.
Dan volgt logischerwijs direct de vraag, doe je de Mahlkönig weg omdat de Pharos het "ultieme" maalsel zal gaan produceren? Of spelen er andere negatieve zaken betreffende Vario Home II een belangrijke rol?bvds schreef: ik ook en overweeg zelfs serieus mijn vario II te verkopen en voor de Pharos te gaan
En dat (max 275 Euro) had ik in het begin van dit draadje, al gemeld.Pip schreef:Prijs incl verzenden is 205 euro.
Berekening invoerrechten:
Douanerechten = 12% (bedrag+verzendkosten)
12% over 205 euro = 24,60 --> Totaal 229,60 euro
BTW over: bedrag + verzendkosten + douanerechten
19% over 229,60 = 43,62 --> TOTAAL BEDRAG 273,22 euro.
Mwa, vooral slimme overbrenging/maler-design. Mijn jaren 50 pede doet 15 gram espressomaling in 40 omwentelingen, daar zit een klein maalstuk in - maar zeer efficient.Wimula schreef:Spironski schreef:
Dus 25 x draaien is niet te geloven snel in vergelijking met 225 en 120 keer respectievelijk.
Die snelheid komt natuurlijk door die grote maalschijven van 68 mm en slimme overbrenging.
Terug naar “Koffiemolens & malers”