Re: Pharos Orphan Espresso 68 mm conical grinder

51
mee eens, had al aangegeven uit te gaan van 12% douane kosten en 19% BTW, maar er komen waarschijnlijk nog wel klaringskosten bij van TNT...iemand enig idee hoe veel? voor mijn Eric's was het 15 euro...
als we er een stuk of wat bestellen wil Dough ze misschien wel gratis versturen ;)
Ja, inklaringskosten zullen er ook wel zijn, maar als we die door... 8 (?) zouden delen valt het wellicht erg mee.

Was verzenden per stuk niet $45?, dat moet wel flink omlaag kunnen als je er meer bestelt, lijkt me. Hangt natuurlijk allemaal af van wat de uiteindelijke bestelling zou worden.

Wie zijn er eigenlijk echt geïnteresseerd om mee te doen?

Zonder nu al definitief toe te zeggen dat ik ook daadwerkelijk eentje ga kopen: ik ben echt wel geïnteresseerd!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

52
Hoenen schreef: Al heeft grote er natuurlijk ook mee te maken :P Maar dnek dat die niet zo erg veel is, kan ernaast zitten.
Grootte heeft er alles mee te maken. Door de diameter van een buis groter te kiezen gaat er ook meer water doorheen gedurende een tijdsbestek :-(

Zoals je zegt echter is het wel een combinatie van beide. Ik heb nog eens goed gekeken en geteld, maar Doug zei duidelijk 14 gram en hij maalde espresso met 32 omwentelingen. Blijft snel in vergelijking met de 220 van de Kyocera CM-45-CF en de 120 van de Kyocera CM-50-CF.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

54
Spironski schreef:
mee eens, had al aangegeven uit te gaan van 12% douane kosten en 19% BTW, maar er komen waarschijnlijk nog wel klaringskosten bij van TNT...iemand enig idee hoe veel? voor mijn Eric's was het 15 euro...
als we er een stuk of wat bestellen wil Dough ze misschien wel gratis versturen ;)
Ja, inklaringskosten zullen er ook wel zijn, maar als we die door... 8 (?) zouden delen valt het wellicht erg mee.

Was verzenden per stuk niet $45?, dat moet wel flink omlaag kunnen als je er meer bestelt, lijkt me. Hangt natuurlijk allemaal af van wat de uiteindelijke bestelling zou worden.

Zonder nu al definitief toe te zeggen dat ik ook daadwerkelijk eentje ga kopen: ik ben echt wel geïnteresseerd!
Ik behoor tot degenen die geinteresseerd zijn.

55
cremalover schreef:
Spironski schreef:

Ik behoor tot degenen die geinteresseerd zijn.
Hangt er wel vanaf wat ik daadwerkelijk betaald heb als hij bij mij op tafel staat.,

56
Als je 'em al betaald hebt en hij op je tafel staat ben je al een stadium verder. Dan heb je geen interesse meer, dan heb je hem gewoon.

Het gaat nu alleen nog maar om interesse (mits de prijs goed is). Het zou fijn zijn om Doug een mailtje te kunnen schrijven met de vraag wat het gaat kosten als we een X aantal bestellen. Die "X" moeten we nu eerst bepalen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

58
Spironski schreef: Het gaat nu alleen nog maar om interesse (mits de prijs goed is). Het zou fijn zijn om Doug een mailtje te kunnen schrijven met de vraag wat het gaat kosten als we een X aantal bestellen. Die "X" moeten we nu eerst bepalen.
Noteer mij ook maar definitief.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.