Re: Wat drink je nu?

321
Hoenen schreef:
grad schreef:Een nieuwe Brasil van Fascino,komt volgende week of zo pas op de markt.
Heel aparte smaak,maar ik vind 'm super,dit is een blijvertje.
Pff, ze hebben mij nooit laten weten dat ik niet meer in het proefclubje zit :(
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag. Ook ik heb al een tijd geen proefzendingen meer mogen ontvangen en vroeg me af waar dat nu aan lag. We zijn toch niet te kritisch geweest...? :?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

322
Spironski schreef:
Hoenen schreef:
grad schreef:Een nieuwe Brasil van Fascino,komt volgende week of zo pas op de markt.
Heel aparte smaak,maar ik vind 'm super,dit is een blijvertje.
Pff, ze hebben mij nooit laten weten dat ik niet meer in het proefclubje zit :(
Ah, ik dacht al dat het aan mij lag. Ook ik heb al een tijd geen proefzendingen meer mogen ontvangen en vroeg me af waar dat nu aan lag. We zijn toch niet te kritisch geweest...? :?
Ze waren altijd heel blij met mij en vroegen of ze mijn foto's van de proeven konden gebruiken buiten de reviews om :(

326
Dan kunnen we hier in dit onderwerp over niet te lange tijd tenminste weer iets nieuws posten!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

328
Nee, nog geen boontjes binnen gekregen. Alleen een melding dat ze bezig zijn geweest met een verhuizing en daardoor een tijdje niets van zich hadden laten horen. Maar binnenkort gaat het Proefpanel weer functioneren, hebben ze beloofd.

329
Ik heb echt goddelijke koffie in huis nu! Of beter gezegd...ik had goddelijke koffie in huis want hij is alweer zo goed als op. Dutch Barista koffie heeft een nieuwe koffiesoort. Daterro espresso. Die is echt ongelofelijk lekker! Ik was al een grote fan van hun masterblend, deze koffie komt nu ook op de vaste bestellijst.