Re: Inspire - Breda.

11
Ik heb er vorige week op het terras een espresso gedronken die ik letterlijk uitspuugde, brrrrr Wat een zuur drankje was dat! Ik hoefde niet te betalen maar had toch liever een lekker bakkie gedronken. Het drankje wat mijn vriendin dronk was daarentegen wel weer erg lekker. De naam ben ik even kwijt maar het was een taartje met koffie eronder. Verder is deze zaak me ook iets te hip. Ik stap er toch regelmatig binnen met mijn kleine en dan zie ik het personeel al gelijk zuchten. Echt een welkom gevoel krijg je daar dus niet van. Maargoed,ik geef ze een 6,5

12
De naam ben ik even kwijt maar het was een taartje met koffie eronder
Tiramisu?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

14
Afgezien van de crunchy nootjes lijkt dat toch erg op Tiramisu?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

18
Duur zeg. Naja, als ze het kunnen vragen....
Either way, Breda is een stad met relatief veel kunstcursisten ( :twisted: ). Die vinden hippe koffietentjes maar al te fantastisch, en dan kun je het kennelijk maken hoge prijzen te vragen.

Zelf ben ik er al lang niet meer geweest. Zonder bijzondere reden overigens.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit