Ik verwacht morgen Summer Espresso van SquareMile Coffee. Ben benieuwd. Hoor vaak goede verhalen over de club van James Hoffmann
![Lach :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ja, die ervaring heb ik ook. Erg op zoek naar het origin karakter, weg van het makkelijke middengebied, en op zoek naar "het zuurtje".Erg aanwezig zuurtje....maar dat lijkt wel de trend aan de overkant van de oceaan
Probeer de blende bij dutch barista coffee maar eens. Tevens zijn de koffie's van het koffielab ook erg goed (zie de beoordelingen op de site).Midas schreef:Ik heb heel dit topic door gelezen maar weet nog niet welke koffie ik waar ga bestellen.
Staat er op het forum ook ergens een top40? Ik ben wel benieuwd wat ik niet mag missen en wat de all time favorites zijn?
Ja die is zeer goed, heb hem nu in de maler zitten. Fantastisch. Het koffielab heeft ook superkoffie. Probeer die Brasillian Daterra maar is.Marcel F schreef:Probeer de blende bij dutch barista coffee maar eens. Tevens zijn de koffie's van het koffielab ook erg goed (zie de beoordelingen op de site).Midas schreef:Ik heb heel dit topic door gelezen maar weet nog niet welke koffie ik waar ga bestellen.
Staat er op het forum ook ergens een top40? Ik ben wel benieuwd wat ik niet mag missen en wat de all time favorites zijn?