IK denk dat Tom wel degelijk goede service geeft,
bij hem moet je ook zijn voor de garantie, dat is je leverancier
Klachtenafhandeling
http://www.koffiediscounter.nl/artikel- ... rantie.htm
Als dat niet werkt; zie hieronder, klagen op dit forum zou misschien, dan alleen zin hebben nadat je dit traject correct hebt afgehandeld.
"Bij Create2Fit / KoffieDiscounter.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan ons Hoofd Klantenservice Wouter Hollemans waarna u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht krijgt. Voor klachten betreffende producten, verwijs ik u graag naar onze afdeling Klantenservice.
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht schriftelijk richten aan onze Directie.
Create2Fit BV
t.a.v. De Directie
Bronsstraat 10
1411AV Naarden
Ook dan krijgt u binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht."
Re: Ervaringen met Saeco machines
11Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.