Re: gespot
41Wat zijn de thuisbarista's toch snel op hun teentjes getrapt. Ik heb geen tijd om nog voordat ik het huis uit ga om de tijd te nemen om de perfecte koffie te zetten. Ik klik op het knopje et voila, works perfectly for me.
Er zijn er waarschijnlijk maar weinig die dergelijk bloggen kunnen waarderen, aangezien het niets toe draagt aan het geheel, ook heb je al diverse keren op oude posts een dergelijke kreet losgelaten, tja en als dat dan een post van een jaar of ouder is ?!?Nou.. ik werk toevallig als blogger en drink latte macchiato.. dus het klopt wel I guess ahah
Het is natuurlijk prima als Nespresso voor jou voldoet en het systeem heeft daadwerkelijk een aantal voordelen, waarvan snelheid er ééntje is.TurkseKoffie schreef:Wat zijn de thuisbarrista's toch snel op hun teentjes getrapt. Ik heb geen tijd om nog voordat ik het huis uit ga om de tijd te nemen om de perfecte koffie te zetten. Ik klik op het knopje et voila, works perfectly for me.
Daar wordt je toch strontziek van, allemaal van die advertentie uitingen, waarom ga je niet ergens anders spelen en de boel verzieken met die Blogger de Blogzooi. ja we weten dat je er voor wordt betaald, maar doe dat ergens anders aubTurkseKoffie schreef:Voorlopig niet iig . Tot ik mijn nieuwe koffieapparaat binnen heb natuurlijk. lang leve de kortingen[/url]!
Terug naar “Leuk en interessant”