Re: jua s9
2Ik denk dat er iets met hardware is, maar als je hem gewoon met zijn beurtjes bij houdt, maakt hij toch nog steeds een goed bakkie. Ik zou doorgaan en op naar de 200.000 !!!!!! (en niet op die melding letten)
3ongeveer 75 kopjes per dag !!
Dan kost die servicebeurt per kopje eigenlijk niks, ongeveer 0.0075 per kopje, waar heb je het dan nog over, een wereldmachine dat kan niet anders
Dan kost die servicebeurt per kopje eigenlijk niks, ongeveer 0.0075 per kopje, waar heb je het dan nog over, een wereldmachine dat kan niet anders
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
4Ik mag toch hopen dat dit niet voor thuisgebruik was...ongeveer 75 kopjes per dag !!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
6Mijn eerdere berekening klopte niet helemaal, kom nu uit op iets minder dan 4 cent per kopje
Eerst had het 0,0038 moeten zijn. was "vergeten" dat je al 2 onderhoudsbeurten had gedaan en deze niet in de berekening meegenomen
Wat gaat een nieuwe machine kosten, dat is eigenlijk de hamvraag ?!
Eerst had het 0,0038 moeten zijn. was "vergeten" dat je al 2 onderhoudsbeurten had gedaan en deze niet in de berekening meegenomen
Wat gaat een nieuwe machine kosten, dat is eigenlijk de hamvraag ?!
8Dan heb je toch zelf al het antwoord gegeven?!
Of je moet perse een andere machine willen hebben, voor de broodnodige variatie zullen we maar zeggen, alleen weet je nu wat je hebt en je weet nooit wat je krijgt.
Of je moet perse een andere machine willen hebben, voor de broodnodige variatie zullen we maar zeggen, alleen weet je nu wat je hebt en je weet nooit wat je krijgt.