Hallo,
Het vragenuurtje is voorbij
Ik heb een Nivona 770 besteld.
Gr,
Klaas
Re: Knoop doorgehakt
2Wat gaf de doorslag?
Alvast veel plezier ermee!
Alvast veel plezier ermee!
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
3Mooi apparaat zelfs met lampjes
Veel koffie plezier gewenst.
Veel koffie plezier gewenst.
Bezzera BZ13 DE PID, Mazzer Major Manual, DVA LT8, Torr tamper 41mm, LM1 VST
4Hallo,
De reden voor mij om deze te kopen is dat ik een mooie aanbieding tegen kwam.
Ik twijfelde tussen een siemens en een nivona dit kwam meer door de prijsstelling.
Ik heb uiteindelijk voor mijn gevoel gekozen omdat de nivona meer kwaliteit uitstraald.
Maar ik merkte in Emmen een bepaalde arogantie bij de verkopers er was niks mogelijk met de verkoopadviesprijs (verkapte afspraken).
Toen ik een mooie aanbieding tegen kwam van de 770 was de keus snel gemaakt.
Nu een paar dagen in bezit en de bediening is heel makkelijk en duidelijk.
Gr,
Klaas
De reden voor mij om deze te kopen is dat ik een mooie aanbieding tegen kwam.
Ik twijfelde tussen een siemens en een nivona dit kwam meer door de prijsstelling.
Ik heb uiteindelijk voor mijn gevoel gekozen omdat de nivona meer kwaliteit uitstraald.
Maar ik merkte in Emmen een bepaalde arogantie bij de verkopers er was niks mogelijk met de verkoopadviesprijs (verkapte afspraken).
Toen ik een mooie aanbieding tegen kwam van de 770 was de keus snel gemaakt.
Nu een paar dagen in bezit en de bediening is heel makkelijk en duidelijk.
Gr,
Klaas
5...en hoe smaakt de koffie?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
7Hallo,
De 130 ml kopjes koffie smaken heerlijk.
Ik ben alleen nog even aan het puzelen bij capucino en de latte kwa melk koffie verhouding in mijn grote glazen.
Gr
Klaas
De 130 ml kopjes koffie smaken heerlijk.
Ik ben alleen nog even aan het puzelen bij capucino en de latte kwa melk koffie verhouding in mijn grote glazen.
Gr
Klaas