Re: Fiorenzato T80 messen verwijderen

13
Dat ding had er al lang uit moeten zijn !!
Gewoon even kracht zetten, als die nou niet gaat, gaat die nooit meer ;)

@ Heinrich, Gisteren Uno opgehaald, pomp stond vast en lekte op verscheidene plaatsen, loopt inmiddels hoegenaamd geen kalk, nog wel even de kranen goed in orde maken, die lekken nog een beetje en de klep op de kop en de kop zelf en de ring en de douche en dan kan die weer in elkaar, lak is niet zo heel mooi, maar deze laten poederen lijkt me geen goed idee, onder de lak zitten van die vreetplekken in het aluminium, misschien een Zeeuw eens lief aankijken!? het is geen elektronische uitvoering.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

18
@Adriaan .. leuk dat je hem hebt opgehaalt ..blijf die UNO toch een apart machientje vinden waar je dadelijk of zelf hoop plezier van zult hebben , of iemand die hem later weer overneemt heel blij mee word...etc.
Jongens, ik stel toch voor om deze uitwisseling een eigen plekje te geven of het via een PB af te handelen. Dit topic is in elk geval niet de juiste plek om het er zo over te hebben.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
Ik kan echt niet verder draaien en dan heb ik al echt hard getrokken aan de ring. Ben bang dat als ik harder draai het schroefdraad teveel beschadig...

Iemand misschien nog een goede suggestie? Jullie zijn allemaal al heel behulpzaam geweest!
Vibiemme Domobar Super Electronica en Mazzer Mini E type A met SJ schijven