Volgens kaffee total komt er in dit jaar een geupdate versie van de Quamar M80E uit, het bedieningspaneel is verandert.
* Wat meer info een link met plaatje.
http://www.quamar.de/pi1/pd2.html
Re: quamar m1e
72 mooi dat ik hem nog niet gekocht heb, even wachten dus
Is de 6th wave aan het voorbereiden
73Volgende maand zou de 2012 versie er moeten zijn.
Ik heb even met het koffiewarenhuis gemaild met wat vragen,
Zo kan je de M80E ook in het grijs krijgen. En is de M1E 75mm polish aluminium € 748,00 incl. BTW, de gelakte versie is € 50,00 goedkoper, ook is er de keuze tussen een grote 1,5 kg en kleine 0,5 kg hopper.
* edit
Inmiddels is de eerste levering uitverkocht en is de de datum verschoven naar 24-02-2012, dan maar naar het buitenland uitgeweken.
quamar.de is uitverkocht en vraagt € 9,00 extra extra voor Paypal en € 25,00 voor de verzendkosten.
espressoperfetto.de heeft hem nog en vraagt € 18,40 voor verzending naar Nederland. Alle modellen zijn daar € 499,00. Ook staan ze op ebay.de maar is een stuk duurder.
Uiteindelijk toch maar een besteld bij espresso perfetto, ik ben zeer benieuwd en hoop hem binnenkort te ontvangen.
Ik heb even met het koffiewarenhuis gemaild met wat vragen,
Zo kan je de M80E ook in het grijs krijgen. En is de M1E 75mm polish aluminium € 748,00 incl. BTW, de gelakte versie is € 50,00 goedkoper, ook is er de keuze tussen een grote 1,5 kg en kleine 0,5 kg hopper.
* edit
Inmiddels is de eerste levering uitverkocht en is de de datum verschoven naar 24-02-2012, dan maar naar het buitenland uitgeweken.
quamar.de is uitverkocht en vraagt € 9,00 extra extra voor Paypal en € 25,00 voor de verzendkosten.
espressoperfetto.de heeft hem nog en vraagt € 18,40 voor verzending naar Nederland. Alle modellen zijn daar € 499,00. Ook staan ze op ebay.de maar is een stuk duurder.
Uiteindelijk toch maar een besteld bij espresso perfetto, ik ben zeer benieuwd en hoop hem binnenkort te ontvangen.
Bezzera BZ13 DE PID, Mazzer Major Manual, DVA LT8, Torr tamper 41mm, LM1 VST
74Ik ben ook geinteresseerd in de quamar m1e.
Welke dealer levert de malert in nl of wie is de importeur? Ik koop de malert liever in nl ivm garantie perikelen.
Casabarista heeft alleen de m80e in het programma en kan met 1 week leveren.
Welke dealer levert de malert in nl of wie is de importeur? Ik koop de malert liever in nl ivm garantie perikelen.
Casabarista heeft alleen de m80e in het programma en kan met 1 week leveren.
75Dan had ik toch maar even gewacht op de NL levering
Nederlandse leverancier, geen garantieperikelen, geen verzendkosten en goedkoper ?
468 euro voor de zwarte en 499 euro voor de gepolijste uitvoering.
http://www.koffiewarenhuis.nl/product/1 ... 80E_zwart/
Nederlandse leverancier, geen garantieperikelen, geen verzendkosten en goedkoper ?
468 euro voor de zwarte en 499 euro voor de gepolijste uitvoering.
http://www.koffiewarenhuis.nl/product/1 ... 80E_zwart/
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
77Ik ben zeer benieuwd naar je ervaring met de M1E.
Een paar weken geleden heb ik contact gehad met Quamar over de malers en ze gaven de volgende verkooppunten in Nederland.
Ticino in Klazienaveen
Cookbox in Kampen (koffiewarenhuis)
Cafè Bar Holland in Dordrecht
Casabarista that has different stores in Netherlands and Belgium.
Helaas heb ik niet zoveel geduld, maar gelukkig is Dusseldorf niet zo ver en eigenlijk heb ik over de Quamar en de oudere varianten niks slechts kunnen vinden maar je weet nooit.
In Nederland had ik waarschijnlijk de gelakte versie gekocht maar ik wilde eigenlijk de polished, met de ene scheelt het € 50,00 en met de andere € 20,00.
Maalt wel goed trouwens, lekker stil en snel.
Een paar weken geleden heb ik contact gehad met Quamar over de malers en ze gaven de volgende verkooppunten in Nederland.
Ticino in Klazienaveen
Cookbox in Kampen (koffiewarenhuis)
Cafè Bar Holland in Dordrecht
Casabarista that has different stores in Netherlands and Belgium.
Helaas heb ik niet zoveel geduld, maar gelukkig is Dusseldorf niet zo ver en eigenlijk heb ik over de Quamar en de oudere varianten niks slechts kunnen vinden maar je weet nooit.
In Nederland had ik waarschijnlijk de gelakte versie gekocht maar ik wilde eigenlijk de polished, met de ene scheelt het € 50,00 en met de andere € 20,00.
Maalt wel goed trouwens, lekker stil en snel.
Bezzera BZ13 DE PID, Mazzer Major Manual, DVA LT8, Torr tamper 41mm, LM1 VST
78Als ik hem binnen heb plaats ik wel wat foto's en na een tijdje gebruik ook wel een recensie.
Voorlopig wachten... de M1E komt met een andere bestelling (m80e's) binnen en dat is pas eind van de maand....
Voorlopig wachten... de M1E komt met een andere bestelling (m80e's) binnen en dat is pas eind van de maand....
79De quamar's komen vrijdag (vandaag dus ) binnen bij cookbox. Helemaaaaaal uit Italie. Volgende week staat "ie" dus bij mij..... Kan er nog nauweljks van slapen
80Wacht maar totdat die maler binnen is, dan kan je niet slapen van alle koffie!Kan er nog nauweljks van slapen
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder