Wijzigen Profiel

1
Ik wil mijn profiel wijzigen. ik wil i.p.v. mijn naam een pseudoniem gebruiken. En ik wil een plaatje (Avatar) uploaden. Waar kan ik mijn naam wijzigen? Iedere keer als ik een plaatje wil uploaden (90 bij 90 pixels ) krijg ik de mededeling dat hij tussen de 0 en 6 moet zijn ?????? :?

Re: Wijzigen Profiel

3
Ik heb ook een probleem. Als ik een avatar-afbeelding wil selecteren krijg ik de volgende fout:
Fatal error: Call to undefined method fileupload::valid_content() in /www/htdocs/koffiepr/forum/includes/functions_upload.php on line 877
Ala di Vittoria Junior/Eureka Mignon/ECM flat tamper/Naker portafilter
Aan het restaureren: Rancilio Z9 met koperen body

4
Ted schreef:Ik wil mijn profiel wijzigen. ik wil i.p.v. mijn naam een pseudoniem gebruiken. En ik wil een plaatje (Avatar) uploaden. Waar kan ik mijn naam wijzigen? Iedere keer als ik een plaatje wil uploaden (90 bij 90 pixels ) krijg ik de mededeling dat hij tussen de 0 en 6 moet zijn ?????? :?
Hoi Ted, je kunt je gebruikersnaam zelf niet wijzigen. Als je de gewenste gebruikersnaam per pb even toestuurt, dan wijzig ik deze voor je.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

5
ruben89 schreef:Ik heb ook een probleem. Als ik een avatar-afbeelding wil selecteren krijg ik de volgende fout:
Fatal error: Call to undefined method fileupload::valid_content() in /www/htdocs/koffiepr/forum/includes/functions_upload.php on line 877
Vreemd en vervelend. Lijkt iets met de laatste updates niet helemaal lekker te zijn gegaan (je zou bijna niet updaten :? ). Ik zal eens kijken waar dit aan kan liggen...

6
Martijn schreef:
ruben89 schreef:Ik heb ook een probleem. Als ik een avatar-afbeelding wil selecteren krijg ik de volgende fout:
Vreemd en vervelend. Lijkt iets met de laatste updates niet helemaal lekker te zijn gegaan (je zou bijna niet updaten :? ). Ik zal eens kijken waar dit aan kan liggen...
Het probleem met de avatars lijkt nu verholpen... wie test???