Re: Aanschaf espresso machine

11
Dat je niet bespaart op kwaliteit betekent niet dat je niet slim in kan kopen om zo geld te besparen. Staftraining lijkt me trouwens een stuk belangrijker dan de gebruikte machine. Mazzer -E molens zijn imo ook overpriced.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

13
cremalover schreef:Geld moet rollen.Zeker in deze tijden van knip op de beurs.
Voordeel van de Mazzers is dat je geen slagwapen achter de bar meer nodig hebt.Het is nogal degelijk. :mrgreen:
Hahahahaha, die vind ik ECHT cool :lol:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

19
Grrrdverrrr, staat daar gewoon een K10 naast? En dat samen voor €850??! Kopen en apart weer verkopen, dan kan je nog winst maken! :shock:
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
Ik weet niet in hoeverre een spaans budgetmerk als Compak betrouwbaar genoeg is voor horecagebruik. Voor thuisgebruik zal je nooit aan Compak hoeven te twijfelen. Maar Compak is geen Mazzer of Faema of Eureka of een ander italiaans topmerk. De prijs zit ergens in.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit