Als die zo goed is waarom wil iedereen zo'n dure dan?
Als je op een maler kunt besparen kan je toch een mooiere espresso kopen.
Re: Bezzera BB005TM
12Je kan ze toch prima vergelijken, ook al is de SJ 2x zo duur? Dat is gelukkig wat bvds ook doet. Feitelijk is jouw vraag precies dezelfde als de mijne .PdB schreef:Die 2 kan je toch niet met elkaar vergelijken die mazzo is 3 keer zo duur.
En wat bedoel je met "een mooiere espresso"?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
13Vind die bezzera wel een lelijk apparaat. Het oog wil ook wel wat.
Lelit Bianca + Macap M4D
14Daar heb je eem punt.
Heb ook een macap staan en die is ook niet moeders mooiste.
De pharos ook al niet.
En de vario ook al niet.
Heb nog nooit een mooie maler gehad
Heb ook een macap staan en die is ook niet moeders mooiste.
De pharos ook al niet.
En de vario ook al niet.
Heb nog nooit een mooie maler gehad
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
15Nee, ik ook niet. Maar ik moet zeggen dat ik de Nino in levende lijve bijna een mooi objectHeb nog nooit een mooie maler gehad
vind!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
16Mooier dan een casadio instantaneo
Vind een Versalab wel charme hebben...
Vind een Versalab wel charme hebben...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
17In mijn ogen is een drol nog mooier!Mooier dan een casadio instantaneo
18Die vond ik in levende lijve wat uiterlijk betreft tegenvallen.Spironski schreef:Nee, ik ook niet. Maar ik moet zeggen dat ik de Nino in levende lijve bijna een mooi objectHeb nog nooit een mooie maler gehad
vind!
19Vind de macap serie estetisch een stuk geslaagder. Niet lelijk in elk geval.
Lelit Bianca + Macap M4D
20Ik vind hem anders wel leuk staan naast mijn Bezzera BZ09Hessel schreef:Vind die bezzera wel een lelijk apparaat. Het oog wil ook wel wat.
Over de kwaliteit ben ik best tevreden. Ik heb echter geen vergelijkingsmateriaal, dus veel heb je niet aan mijn oordeel! Het lastige aan de BB005 is het ontbreken van een schaalaanduiding. Hierdoor is het lastig om hem goed in te stellen, Maar na wat oefenen merk je dit niet meer!