Hallo,
Zijn er mensen die bekend zijn met het merk Diadema?
Ik kwam dit merk tegen op internet, maar kan er in Nederland en hier op het forum niets van vinden.
Ben benieuwd of er iemand ervaring heeft met dit merk...
Re: Diadema Espressomachine
2Het zou makkelijk zijn als je datgene wat je gezien hebt ook gelijk even linkt,
dan weten we tenminste waar je het over hebt

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
3Diadema's schijnen omgelabelde Grimacs te zijn, en daar is voldoende van bekend.
http://www.espressomachinecatalog.com/d ... chine.aspx
http://www.espressomachinecatalog.com/d ... chine.aspx
4voor zo ver ik weet zijn de Diadema's die veel worden verkocht identiek aan de BFC machines...
en die zijn weer populair in Duitsland (BFC ela, BFC juniorm BFC levetta)...
goed afgewerkt, relatief kleine boiler...
en die zijn weer populair in Duitsland (BFC ela, BFC juniorm BFC levetta)...
goed afgewerkt, relatief kleine boiler...
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
5Ik heb niet echt een speciaal model in gedachten, al vind ik de Unico Splendor wel een schitterende verschijning. Volgens mij is deze echter niet (meer) leverbaar. Omdat ik veelal sites uit Australië krijg te zien wanneer ik op Diadema zoek, vroeg ik me af of er hier in Nederland wel iets van bekend is.Het zou makkelijk zijn als je datgene wat je gezien hebt ook gelijk even linkt,