Tja, ik ken de winkel en natuurlijk ook de zaken van Coffeelovers. Maar ja, ik kom uit de buurt van Hoorn (Noord-Holland) en kom slechts sporadisch in Maastricht. En bij koffiecentrale.nl vragen ze in vergelijking met de echte zaken in Maastricht wel erg veel voor de koffie!youneedstyle schreef:ja hoor ik bedoel de 1878 dan. Die 9 erbij had ik zelf verzonnen.
Hij komt uit de shop van Blanche Dael, super winkeltje met die grote brander in t midden! Go there!
Re: Wat drink je nu?
62Barbera Classica
ECM Cellini Premium - Quamar M80E (digital zwart) - Lucafe kopjes - Barbera en Casabarista koffie
63Aargh! Ik ben aan het studeren hierzo en heb heel veel behoefte aan goede koffie!! Een cappa zoals gister zou er goed in gaan, maar die is hier niet . . . frustrerend.
Speedster | SuperJolly | et al.
64Had mazzel dat er koffie uit de VS was meegebracht van George Howell http://www.terroircoffee.com
Onwaarschijnlijke Kenia, beter was er niet te vinden denk ik dit seizoen.
Af en toe afwisselen met zijn El Salvador Cup of Excellence, vette butterscotch boter...hmm Beetje verwend en aardig was aeropress filtertjes armer... De zakjes zijn bijna leeg..
Gelukkig zijn net samples van de 24 beste coffees van Columbia en Bolivia Cup of Excellence binnen..
Onwaarschijnlijke Kenia, beter was er niet te vinden denk ik dit seizoen.
Af en toe afwisselen met zijn El Salvador Cup of Excellence, vette butterscotch boter...hmm Beetje verwend en aardig was aeropress filtertjes armer... De zakjes zijn bijna leeg..
Gelukkig zijn net samples van de 24 beste coffees van Columbia en Bolivia Cup of Excellence binnen..
65je kan je aeropress upgraden met een swissgold filter ipv die papieren filters. Ik ken mensen die dat gedaan hebben met goed resultaat.
Speedster | SuperJolly | et al.
66ik zal het proberen, al vrees ik dat, net als met snelfilter, ik geen fan ben van gold. Heeft volgens mij iets met de weerstand te maken of iets, weet nog niet precies..
Spoel wel eerst de filter door met warm water om de papiersmaak te verminderen.
Spoel wel eerst de filter door met warm water om de papiersmaak te verminderen.
67@ CCJasper,
Ha! Wat goed zeg,Terroir koffie.
Ook wel eens via internet besteld?
Hoe ging dat?
Alvast dank.
Ha! Wat goed zeg,Terroir koffie.
Ook wel eens via internet besteld?
Hoe ging dat?
Alvast dank.
Er gaat niets boven morgen.
68Tja, ik ken de winkel en natuurlijk ook de zaken van Coffeelovers. Maar ja, ik kom uit de buurt van Hoorn (Noord-Holland) en kom slechts sporadisch in Maastricht. En bij koffiecentrale.nl vragen ze in vergelijking met de echte zaken in Maastricht wel erg veel voor de koffie![/quote]
Bestel bij Blanche Deal zelf dat kan namelijk ook. Google er maar even op ze hebben een eigen website.
Bestel bij Blanche Deal zelf dat kan namelijk ook. Google er maar even op ze hebben een eigen website.
Expobar Brewtus III
Mazzer mini E type A
Iroast 2
Voorheen diverse Cimbali´s
Mazzer mini E type A
Iroast 2
69Ik weet niet of 'ie al voorbij is gekomen maar ik drink nu Caffe Kimbo. Een vrij pittige mix op z'n Napolitaans. Grote voordeel is dat er op de verpakking niet alleen een THT datum maar tevens een branddatum staat en verkrijgbaar bij de Jumbo voor slechts 2.69 per zakje van 250 gram. Ideaal want dat blijft tenminste relatief vers. Koop wel met een recente branddatum anders is het denk ik toch minder van kwaliteit.
Expobar Brewtus III
Mazzer mini E type A
Iroast 2
Mazzer mini E type A
Iroast 2
70Barbera is een heerlijke koffie maar wel donkere vette boon. Moet je van houden. Komt ie van ESW of is er nog een ander adres in Nederland?M-Jay schreef:Barbera Classica
Expobar Brewtus III
Mazzer mini E type A
Iroast 2
Mazzer mini E type A
Iroast 2