Re: OPGELOST ! Trage Siemens S20

11
Soms kan een bericht anders overkomen dat bedoeld is, de emotie is aan de andere zijde niet te bevatten en daar gaan we soms weleens mee op ons bek.
Ook hebben we te maken met, ego, cynisme, arrogantie, onnadenkendheid, betweterigheid, zelfingenomen en nog wel wat van dat soort menselijke trekjes.
Maar................. op dit forum wordt er serieus naar elk probleem gekeken en beoordeeld.
Mocht er geen reactie komen, dan is die kennis niet aanwezig, jammer maar het is zo.
Voor mij was het ook een vreemd apparaat, dus heb ik ook niet gereageerd.
Het heeft ook geen zin om te melden dat ik het NIET weet.
Hier zijn allemaal hobbyisten die het leuk vinden met koffie/apparaten te experimenteren en elkaar van wijsheden te voorzien.
Zo heeft ieder ook zijn eigen wijsheid, dat kan per persoon ook verschillen, wat niet wil zeggen dat hij/zij "eigenwijs" is.
Maar helaas is lezen en elkaar begrijpen soms verrotte moeilijk, dat geef ik eerlijk toe.
Gelukkig is er op dit forum ook nog de nodige humor aanwezig, wat door anderen weleens als cynisme uitgelegd wordt, jammer maar zo gaat het eenmaal.
(ik ervaar dat juist als plezierig, het leven is al zo serieus)
We zitten op een openbaar forum en iedereen mag daar z'n zegje doen.
Natuurlijk komt het voor dat er dingen gezegd worden die niet correct zijn, maar ook daar is dit forum waakzaam in en neemt dan de nodige maatregelen.
Genoeg hierover, nu weer ter zake.

Ik heb er alle respect voor hoe je met de hele materie bent omgegaan en uiteindelijk toch je doel bereikt hebt.
Tevens ons toch laat weten hoe je de machine weer goed werkend hebt gekregen.
Geniet nog lekker lang van de Siemens.

Groet van Arie.