Daar ben ik het absoluut mee eens, het forum dient onafhankelijk te zijn en vrij te zijn van (sluik)reclame die niet op de daarvoor bestemde plaats staat. En ja, sluikreclame kan de geloofwaardigheid inderdaad aantasten, mits het niet te onderscheiden is van de rest van het forum (ook sluikreclame is vaak goed te herkennen). Voor (niet-sluik)reclame hebben we een subforum. Bovendien staat dit ondertussen in Oproepjes, wat ook vaker door (commerciële) bedrijven gebruikt wordt. Tot nu toe is de onafhankelijkheid of geloofwaardigheid van het forum daardoor nooit aangetast, of wel?Heinrich schreef:Dat jij er zo over denkt en er geen kwaad in ziet is duidelijk..maar wat denkt de forumleiding hierover Steef ? Ik vind nogmaals dat jullie een veilige 'omgeving' dienen te bieden vrij van dit soort sluik activiteiten ..principieel. Sta je dit toe komt dit de geloofwaardigheid van een onafhankelijk forum niet ten goede.
Koffie als hobby wil niet zeggen benaderd worden voor commercieele activiteit , das een simpel basispunt.
Ik ben behoorlijk duidelijk , verwacht ook dat 'het forum' hierop een duidelijk antwoord geeft .
Maar volgens mij ben jij de enige die gelooft dat dit Douwe Egberts is, of is er nog iemand anders die dat ook van mening is? En waarop baseer je dat precies? Het is bekend dat veel studenten een eindproject doen; al vaker zijn hier studenten geweest die iets hebben gevraagd; en het is bekend dat de TU Delft sterk bedrijfsgericht is (ook de opleiding Industrieel Ontwerpen, wat TS doet als ik het goed heb begrepen). Het verhaal dat hij een student is die onderzoek doet naar Douwe Egberts is m.i. dus prima mogelijk.
Je begrijpt natuurlijk dat ik niet zomaar van alles weg kan halen of kan sluiten op basis van vermoedens van (individuele?) forumleden. Dat zou een nog sterkere aantasting van de geloofwaardigheid van het forum betekenen.
Uit het feit dat Spironski inhoudelijk op TS heeft gereageerd, leid ik af dat ook hij geen bezwaar tegen dit topic heeft. Verder heb ik hem een PM gestuurd, maar ik verwacht niet dat hij ergens bezwaar tegen heeft.
Ik begrijp je weerstand tegen commerciële sluikreclame op een onafhankelijk forum. De vraag is echter nog ten zeerste of dit sluikreclame is. Bovendien staat het al in een subforum dat vaker voor commerciële doeleinden gebruikt wordt.