Nee ik gebruik altijd Dreft!Spironski schreef: Gebruik jij dan nooit Jif??Ja, het is dik vloeibaar
![]()
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nee ik gebruik altijd Dreft!Spironski schreef: Gebruik jij dan nooit Jif??Ja, het is dik vloeibaar
![]()
Wicher van de Akoetiekwinkel noemt nu ook dat er nog absorbtieschuim aangebracht kan worden aan de binnenkant en dat je de machine "zwevend" kan plaatsen om hem te isoleren van de ondergrond. Eens kijken wat daar nog meer mogelijk is. Als ik dan later nog een keer een nieuw pompje plaats, wie weet krijg ik dan toch nog eens een waarlijk stille machine!SteefM schreef:Nee ik gebruik altijd Dreft!Spironski schreef: Gebruik jij dan nooit Jif??Ja, het is dik vloeibaar
![]()
Nee maar ik bedoelde meer dat ik me iets anders had voorgesteld bij geluidsisolatie van een espressomachine (geluidsabsorberend spul om de pomp heen of van die matten idd).
Jammer genoeg is het geluid van een koffiemolen vele malen irritanter dan van een vibratiepompje.Dus stil is je espresso uit je Ponte ook niet.Thomaserati schreef:Beetje flauw, maar de grootste besparing qua geluid bereik je door een hevelmachine als de Ponte Vecchio aan te schaffen. Werkelijk fluisterstil. Je hoort de espresso je kopje in druppelen...
Hoe krijg je die schuine streepjes op de e?Spironski schreef:Even: het is geen hevel machine, met een hevel heeft het niets te maken. Wel met een hendel, en die zijn inderdaad heel stil. Ik heb er ook één, en alsnog (of misschien wel daarom) wil ik mijn andere machine ook stiller hebben.