Re: Bella ijs en espresso Delfshaven

2
Ik snap dat je je bedrijfje wil promoten op het internet bij liefhebbers, maar zo werkt dat dus niet. Stel jezelf voor, vertel een verhaal over je barretje en als het verhaal bevalt dan heb je kans dat iemand dat onthoudt als die in de buurt is. Als je koffie dan bevalt, dan zal die persoon dat doorvertellen.

Maar niet zo. Zo creeer je alleen wrijving. Verwijder je twee laatste posts maar en probeer het opnieuw.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

6
Snobistisch? Waar je dat vandaan haalt is me een raadsel. Dit subforum is bedoeld voor horeca reviews. Eén zin over een tentje waarin je stelt dat 'alles lekker is', is geen review maar een kreet. Zeker als je eerste twee posts feitelijk hetzelfde zijn, roept dat gewoon vragen op over wie je bent.

8
Idem1984 schreef:De toon graag anders aub, niet zo denigrerend over een spontane reactie van iemand die de site niet kent...
De pot verwijt, dat ken je toch wel dat spreekwoord ?! :?
Idem1984 schreef:Blijkbaar is t snobistisch niveau iets t hoog gegrepen voor mij. Overigens niet mijn bedrijf gewoon een plekje waar ik met regelmaat kom. stelletje paranoide ..haha
Juist als je een site niet kent, zou je jezelf iets anders op kunnen stellen en eerst eens rond lezen voordat je de zaak komt rond-bloggen?

Dan had je gezien de reacties op dergelijke onzinkreten in het verleden, jezelf iets anders uit kunnen laten.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

10
Idem1984 schreef:De toon graag anders aub, niet zo denigrerend over een spontane reactie van iemand die de site niet kent...

Wat is er nou denigrerend aan de opmerking van Steef?

denigrerend bijv.naamw.
zo dat je laat merken dat je iemand onbelangrijk en waardeloos vindt
Voorbeelden: `denigrerende en bagatelliserende reacties`,
`Ik vind een verplicht percentage voor vrouwen in hoge posities denigrerend.`
Synoniemen: minachtend, laatdunkend
denigrerend: naar beneden halen

Misschien moet je de betekenis van denigrerend nog even doornemen voordat je direct hoog van de toren begint te blazen.

Ik heb betere en uitgebreidere reviews gezien. Hier kan niemand wat mee en heb je de schijn inderdaad snel tegen. Shit happens.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton