Re: ECM Giotto weinig stoomkracht!

22
@3aan schreef:
Thomaserati schreef:Haha, ik zat vanmiddag onderweg in de auto te typen op de iPad. Niet meer doen dus 8-)
Daar zit toch automatisch een spellingscontrole op?
Nee vast en zeker geen spellingScontrole, wellicht spellingcontrole :oops:
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

23
Wimula schreef:
@3aan schreef:
Thomaserati schreef:Haha, ik zat vanmiddag onderweg in de auto te typen op de iPad. Niet meer doen dus 8-)
Nee vast en zeker geen spellingScontrole, wellicht spellingcontrole :oops:
Niks oops, dit was eendje om Wim uit de tent te lokken. :mrgreen:

Ik verwachtte eigenlijk dat je Grammaticaal nog wel wat te verbeteren had. ;)
Niet dat het hoeft, het komt op sommigen weleens vervelend ( betweterig ) over. :oops:
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

24
@3aan schreef: Ik verwachtte eigenlijk dat je Grammaticaal nog wel wat te verbeteren had. ;)
Dan wordt het dag- en nachtwerk.
@3aan schreef: Niet dat het hoeft, het komt op sommigen weleens vervelend ( betweterig ) over. :oops:
Betweterig betekent eigenwijs, ben ik niet en arrogant ben ik al helemaal niet)
Je bedoelt het goed, maar zegt het verkeerd :D
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

27
@3aan schreef:
Tot op zekere hoogte inderdaad. Maar soms kan zelfs de iPad er geen chocolade van maken.

p.s. betweterig zal misschien niet de goede benaming zijn, zo komt het wel over. Misschien dat Nederlandse Taal Fetisjist de lading beter dekt en vriendelijker klinkt? ;)
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton