Re: Koffiepraat 2008

33
lekker scherp! check ff mijn agenda voor ZONDAG...is het even kan ben ik er graag bij!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

38
Sorry, maar ik ben bang dat ik moet schitteren door afwezigheid. Ik ben al een paar dagen ziekjes en blijf maar binnen dit weekend. De Francis Francis zelf heeft ook kuren, dus koffie wordt er ook niet veel gemaakt.

tot de volgende keer,
hoop ik.
I had some dreams, they were clouds in my coffee. Carly Simon
Live on stage: Vibiemme Domobar + Racillio Rocky

39
Aadje schreef:Hoe kom ik daar eigenlijk . . . :roll:
Voor een ieder met de bus:

Het adres is Heidelberglaan 3, groot zwart glazen gebouw met planten-print, door de draaideuren naar binnen en niet de trap op, maar ervoor naar links!

Buslijnen 11 & 12 rijden op zondag om de 10 minuten richting Uithof/UMC, uitstappen op de Heidelberglaan.

Met de auto:

Tomtommen op de Cambridgelaan, hetzelfde grote zwarte glazen gebouw met plantenprint vinden, de ingang van de parkeergarage wordt ontsierd met een grote rode "P", daar dus naar binnen, aan de tegenovergestelde kant van de ingang het pand weer uit naar links, draaideuren...etc...!

Parkeren is gratis, overigens. En de koffie ook. ;)

Tot zondag, heb er helemaal zin in!
I've got a bad tamper...