Re: DE komt met nieuwe Senseo die zelf koffiebonen maalt

11
Het verschil met een gewone superauto zie ik ook niet meer en als de bonen alsnog oud zijn, tja...

Maar we zijn het toch met elkaar eens dat het gebruik van hele bonen een vooruitgang is t.o.v. die pads?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

13
Daar had ik inderdaad al eens over gelezen, niet specifiek voor deze machine, als het dat principe is dan is het helemaal een rampenfonds en kan je minder makkelijk zelf wat gaan klooien. :(

Maar het zullen toch echte bonen zijn;

Hoe werkt de Sarista Senseo?

De Philips Sarista Senseo is een koffiemachine met bonenreservoirs. De bonenreservoir wordt bovenin het apparaat geplaatst waarna 1 of 2 kopjes of een hele pot koffie gezet kan worden. De bonen worden vers gemalen voor ieder kopje koffie.

De bonenreservoirs zijn verkrijgbaar in 6 smaken en zijn eenvoudig te verwisselen. De Sarista spoelt automatisch de machine door, waardoor de smaken niet door elkaar lopen.
Bij de luxe uitvoering wordt ook een thermoskan meegeleverd waarmee het mogelijk is om een in 1 keer een volle pot koffie te zetten.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

15
Hé NSG, da's al weer een tijdje geleden, leuk dat je d'r weer bent!

Maar je hebt hier wel een punt. Inderdaad had je enige tijd geleden zo'n product van een soort tablet van oplosbare (gemalen) koffie, maar dat heb ik eigenlijk nooit meer terug gezien. Wellicht is dit een tweede poging om iets dergelijks op de markt te zetten. Zou wel bij Senseo passen.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

18
Blijkbaar gaat de uitrol van de Sarista nu beginnen.... Ik kreeg net een mail om te gaan testen.

Voor degenen die de Sarista ook willen testen, zoeken ze op insiders.eu 500 testers. Via deze link kom je op hun site en kan je je aanmelden. http://www.theinsiders.eu/v2/site/index ... f=MTE1NDk4
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO