Goedemorgen,
Mathijs Olij werkzaam als exportmanager bij een display fabrikant voor de optiekmarkt. Top Vision Group beheren 80% van de wereldmarkt als het neerkomt op beveiligde display presentaties. A-merk binnen de branch en te bewonderen in alle ketens Pearle's Eye Wishes Hans Anders en in veel zelfstandigen opticiens.
Carriere begonnen in 1998 in Kazakhstan opbouw van een indoor karting center, en reorganisatie van dit amusementen complex in Almaty (voormalig hoofdstad KZ). Nogsteeds onderhoud ik nauwe banden met mijn vriendenkring daar....Kazakhstan & Kazakhen is SUPER...vooral Almaty.
Daarna teruggekomen en terrechtgekomen bij Mycom en vervolgens 3 jaar bij Dell BV (2000-2003). Software (anti-spam) bedrijf opgebouwd als divisie van Norman Antivirus (2003-2005). In de tussentijd een klein bedrijfje opgezet voor mijn vrouw
http://www.toitou.nl" onclick="window.open(this.href);return false; welke Centraal-Aziatische goederen importeert. Uit de IT naar retail voor de IJsvogelgroep (Boerenbond, Welkoop,Pet's Place, Dierenland). Spaanse tak Pet's Place opgezet (Barcelona), eindverantwoordelijk voor de organisatie van roadshows voor platform Blijf!(TV & Internet-formule over welzijn van je eigen huisdier (Blijf! is inmiddels Dierz.nl geworden)), coordinatie transitie formule Dierenland naar Pet's Place (2005-2007).
Nu dus in de optiekmarkt verzeild maar ooit zal ik de koffiemarkt professioneel betreden danwel in hoog segment. Time will tell
VBM Super Domobar (1997 restored), Elektra Micro Casa S1 (copper lever machine 1983), ECM Best (grinder), Saeco NA2001 (Nespresso), Probat/Emmericher Machinenfabrik von Gimborn & Co. K. -G- type PR III E 500 M (1958 sample roaster).