Ik heb een zgan Nivona 850 in het vizier; nog geen jaar oud, amper 500 kopjes gemaakt, voor €899,00
Wat vinden jullie van deze prijs ? Er zit volledige 2-jaar garantie bij.
Re: Wat is wijsheid ?
2899 Is niet veel geld voor een 850, die tot een maand geleden nog voor 1299 verkocht werd.
Qua apparaat kun je er niet veel aan miskopen.
Qua apparaat kun je er niet veel aan miskopen.
4Klinkt als een prima deal. Mooie uitgebreide machine en met amper 500 kopjes is hij amper ingewerkt
5Ik zou dan in ieder geval willen weten waarom ze hem weg doen.
De vraag of je voor 400 euro meer een nieuwe wilt hebben kun je alleen zelf beantwoorden.
De vraag of je voor 400 euro meer een nieuwe wilt hebben kun je alleen zelf beantwoorden.
6Sjonge, wat een apparaat !! De demonstratie hielp mij helemaal over de streep : Ik heb 'm gelijk gekocht!
Het was in Intratuin, die ook WMF verkopen, naast Nivona. Dit was voor mij de eerste keer dat ik zo'n machine aan het werk zag en ik moet zeggen ; Het resultaat is prima koffie !!
Intratuin deed 'm weg, vanwege dat ze het allernieuwste model wilden presenteren.
Het was in Intratuin, die ook WMF verkopen, naast Nivona. Dit was voor mij de eerste keer dat ik zo'n machine aan het werk zag en ik moet zeggen ; Het resultaat is prima koffie !!
Intratuin deed 'm weg, vanwege dat ze het allernieuwste model wilden presenteren.
7Nou proficiat! Via het instellingen menu kun je eventueel nog even checken of de 500 kopjes ook echt waar zijn, bij statistieken.
Veel plezier er mee!
Veel plezier er mee!
8Nu verse bonen halen en dan ben je een heel eind
Nivona 850
Pede handmolen
Bodum cafetière
Pede handmolen
Bodum cafetière
9Intratuin? verkopen ze daar ook espressomachines
Lijkt mij een mooie prijs voor een ex demo met zo weinig kopjes op de teller. Veel plezier ermee!
Lijkt mij een mooie prijs voor een ex demo met zo weinig kopjes op de teller. Veel plezier ermee!