Re: Koffiepraat 2008

65
Francesco schreef:
Gutenberg schreef:
My pleasure! Vond het écht heel erg leuk om in "mijn" bar te hebben...
En zie je op de fotos van Martijn hoe erg sexy en natuurlijk ik ben achter "jouw" bar? :P ;)
En dan te bedenken dat je daar heel vaak had kunnen staan... ;)
I've got a bad tamper...

67
Jeroen, Martijn,

Mijn complimenten! Goed georganiseerd. Heb een fantastische dag gehad. Tevens de complimenten voor eigenaar/medewerkers van Espressobar Gutenberg (heerlijke brunch van Nicole :D ), geweldige lokatie! Weer een hoop geleerd en zelf ook veel positieve reacties ontvangen. Op naar de volgende editie.

Roy
Vibiemme Domobar Nederland

69
Ik vind het echt jammer dat ik het moest missen :( Het programma zag er heel goed uit en uit jullie reacties en de foto's kan ik opmaken dat het inderdaad heel leuk is geweest. Helaas (hoewel het heel erg leuk is) moest ik mooie koffie's bereiden in de espressobar waar ik werk, maar volgende keer zorg ik echt dat ik vrij ben!!!! Wordt het iets maandelijks of meer in de richting van een keertje per half jaar..?

70
jonatan schreef:...Wordt het iets maandelijks of meer in de richting van een keertje per half jaar..?
Gezien het succes ne de positieve reacties willen we dit idd 2 keer per jaar gaan doen. (voorjaar/najaar) De gesprekken voor de volgende editie zijn inmiddels in volle gang zodat we jullie nog meer leuks en interessants kunnen bieden. Wordt vervolgd dus!