Senseo vastewateraansluiting

1
Binnenkort sta ik op een beurs en zal heel wat koffie's moeten uitdelen door middel van enkele Senseotoestellen. Dit omdat het de bedoeling is om pakjes pads te verkopen met ambachtelijk gebrande koffie erin.

Weet iemand hoe ik een Senseotoestel zou kunnen ombouwen om deze aan te sluiten op een vastwateraansluiting? Ik heb reeds eens rondgekeken op internet maar kan nergens iets bruikbaars vinden.
Zot van chocoladebruin, zwart goud en slow roast koffie.
Trotse eigenaar van Koffiemakers waar we o.a. Senseo koffiepads maken.

Re: Senseo vastewateraansluiting

2
Hoeveel wil je er zo aansluiten?

vijf, tien, twintig? je kan er een hevelsysteem in maken zodat ze allemaal even vol staan, dan hoef je maar 1 niveau sensor te plaatsen of je maakt op elke een eigen sensor, het lijkt me wel verstandig de druk een beetje te knijpen anders spuit het er met een redelijke vaart in het bakje.

Alleen zie ik het voordeel van die zelfgevulde senseopads niet zo zitten. :?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Senseo vastewateraansluiting

3
Ik dacht aan een stuk of 5. Een hevelsysteem had ik eigenlijk nog niet aan gedacht en lijkt me wel nog doenbaar. Ik ga hier eens verder op kijken.

Pads zijn inderdaad niet de beste optie voor kwalitatieve koffie maar vele mensen blijven ze drinken en het verschil tussen de standaard pads en die van ons is toch wel zeer groot. ;-)

Alleszinds bedankt voor je snelle reactie!
Zot van chocoladebruin, zwart goud en slow roast koffie.
Trotse eigenaar van Koffiemakers waar we o.a. Senseo koffiepads maken.