Re: De Senseo Sarista

51
Ze hadden dit apparaat niet moeten laten testen door espresso liefhebbers.Een espresso drinker vindt Senseo bocht.
Maar heeel veel mensen vinden Senseo echt lekker.Daar is niks mis mee.Senseo is de iphone van Philips.Eerst maak je iets en daarna maak je de mensen wijs dat ze niet zonder kunnen.Dat heeft Philips goed gedaan.

De test- jury had misschien beter bestaan uit overtuigde Senseo drinkers.Hadden ze hem met de poeder variant kunnen vergelijken.
Laatst gewijzigd door cremalover op za 06 okt 2012, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.

52
Die apparaten voldoen zo goed dat er al op MP aangeboden worden door de "winnaars" van die apparaten er zijn namelijk van die uitgeloten personen die denken dat ze het apparaat gewonnen hebben, ik heb namelijk contact gehad met zo een persoon! ±??

Die persoon had niet de intentie om na een half funneltje opgebruikt te hebben het zeer trage machien nog langer in huis te willen hebben!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

53
http://link.marktplaats.nl/602319570

Dat is echt triest! Via insiders mag je het apparaat voor een gereduceerde prijs kopen na de test periode. Scheelt een paar tientjes die je dan verdient...hoe verpest je dit soort actie's voor anderen die het wel leuk vinden om te testen!?

Ik heb de sarista ook nog even bekeken bij de blokker, ik ben benieuwd hoe de duurzaamheid is. Het is wel erg veel plastic! En dan met name het systeem waar je de bonen funnels op draait/klikt...zit trouwens 2 jaar patent op ! Er zitten heel wat meer "breekbare" onderdelen in/op dan het oude senseo systeem. :mrgreen:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

54
@3aan schreef:Die persoon had niet de intentie om na een half funneltje opgebruikt te hebben het zeer trage machien nog langer in huis te willen hebben!
De reden hiervoor kan volledig financieel zijn zoals, bobbee ook aangeeft.
Laatst gewijzigd door R&B op zo 07 okt 2012, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

57
wat een smerige vieze vuile $^^@$&^ zijn dat soort mensen toch! Schaamteloos en geen greintje respect....bedankt voor de waarschuwing, wellicht dat er mensen zijn die je hiermee geholpen hebt.

Maar als hij zelf bezorgd zoals in de advertentie staat, dan kun je natuurlijk altijd zo'n apparaat bestellen en hem op wachten....op heterdaad zeg maar :twisted:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

58
En ter plaatse castreren oid? dan kan hij die rare streken in elk geval niet meer vererven 8-)
Een vos verliest niet zijn streken maar wel z'n :mrgreen: :mrgreen:
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

60
cremalover schreef:Senseo is de iphone van Philips.Eerst maak je iets en daarna maak je de mensen wijs dat ze niet zonder kunnen
Precies wat ik dacht :P Ben ook niet echt een iphone fan :P

In ieder geval een mooi apparaat voor mensen die met weinig moeite een beter bakkie koffie willen, waar een flinke reclame campagne achter zit, een groot merk en lekker uiterlijk design werk! Voor mensen die geen moeite willen steken in te leren hoe je een goed bakkie koffie zet. Op zich niets mis mee toch?
Ik vind ook niets mis met mensen die een apple kopen. Zolang ik niet gedwongen word er ook 1 te kopen!
Ik hou meer van keuzes hebben ipv dingen afgedwongen te krijgen.
Ik denk dat de meerderheid op dit forum niet de doelgroep is voor de Senseo Sarista.
Wat ik alleen niet begrijp, is de prijs. Voor hetzelfde bedrag of ietsje meer koop je veel betere apparaten.
Zelf heel kort geleden ook voor de keuze gestaan wat te kopen. Ik was al snel klaar met het bedenken of ik de senseo sarista ging kopen.