Re: gespot

131
En er staan van allerlei namen bij, maar niet eens de juiste!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

135
Ik begin het al een beetje te leren?! Kan ik misschien ook nog eens iemand verder helpen... ;-)
nu weer verder met mijn eigen project :lol:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

137
Heren, dat is een ander draadje!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

139
Gek he? hij staat bij zo'n Horeca handelaartje lees opkopertje, alles is 100% in orde behalve als je voor Garantie komt, dan is het van ik heb het toch gezegd ??!!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

140
Die weet er gewoon niks vanaf dus...handelaren zonder passie. Niet dat ik er zoveel van weet, maar volgens mij zijn alle 2e hands horeca bakken vies, vuil en smerig! Op een enkele gepassioneerde barista na misschien die aandacht besteed aan back flushen, maar de meeste zijn varkens die jouw telkens weer een vers VERbrand kopje koffie schenken voor 3 euro!
Het is hetzelfde als een kok die zijn pannen niet schoonmaakt en telkens in hetzelfde vet zijn vleesje voor je bakt.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’