Re: gespot

181
Volgens mij is het gewoon en M4. Zelfs die flipper zie ik op dezelfde hoogte zitten? Het kan zijn dat het glanzende, onderste gedeelte van de doser voor wat verwarring zorgt?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

182
Ja, ik zag het ook al. Had het daarom maar verwijderd. Tot zover mijn nuttige bijdrage van vandaag haha.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60

185
Die heb ik al in een uitgewoonde staat met 3 branders, was jij het niet die me daar een keer op wees? 25-2-12 :)

Zou hem zo willen ruilen!

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

186
Ja klopt, ik had je daarop gewezen. Zo te zien heb je er helaas nog geen tijd voor gehad :P

Die op marktplaats is reeds €200 op geboden, aardig wat geld (al weet ik niet of het duur is). Ziet er wel uit als nieuw!

188
Dit was m'n mailtje naar Frank de verkoper van de brander;

Beste Frank, ik had je al een paar keer gebeld en ook ingesproken alleen geen reactie, wat is de Going prijs voor deze? ik heb het broertje van deze.

Bijgevoegd 2 foto's van mijn exemplaar.
Als antwoord;
Willen er 800 euro voor hebben.
Nou Frank succes ermee !!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.