Goedendag,
Ik overweeg om een Dolce Guste koffiezetter te kopen (Krups KP1509 Genio Dolce Gusto).
Klopt het dat je voor sommige koffie's 2 cups nodig hebt en zijn dat dan ook 2 verschillende verpakkingen of zitten beide cups in één verpakking.
Groetje en dank voor de reactie, Ellen
Re: Dolce Gusto koffiecups
2Oei, ik denk dat hier weinig mensen met een Dolce Gusto zitten.
Veel hulp ga je niet vinden denk ik. Meesten hier zetten koffie met een espressomachine, weinigen gebruiken een senseo/dolce gusto achtig apparaat.
Veel hulp ga je niet vinden denk ik. Meesten hier zetten koffie met een espressomachine, weinigen gebruiken een senseo/dolce gusto achtig apparaat.
Kees van der Westen tamper - Izzo Alex Duetto - Mazzer Major - Bonavita Gooseneck - Aeropress - V60
Re: Dolce Gusto koffiecups
3Een oom tante van mijn vrouw hebben zo'n Dolce Gusto op het aanrecht staan en ik had van hun begrepen dat bij "melk" toevoegingen zoals een cappucino er inderdaad 2 van die cupjes nodig zijn en dat die in hetzelfde doosje meegeleverd zijn.
Ik weet niet of ze ook afzonderlijk van elkaar te koop zijn zodat je zou kunnen variëren met de verschillende soorten.
Zelf geen hands on ervaing mee, alleen een keer voorzichtig geproefd
Ik weet niet of ze ook afzonderlijk van elkaar te koop zijn zodat je zou kunnen variëren met de verschillende soorten.
Zelf geen hands on ervaing mee, alleen een keer voorzichtig geproefd
Bezzera Guilia/ DF64V (Gen 2)
Aeropress, Hario V60, Chemex
Aeropress, Hario V60, Chemex