Kan iemand mij vertellen waar het aan ligt dat er uit een 1 buisje de gewone hoeveelheid water komt en
uit de andere maar een paar druppels?
Re: Jura waterprobleem
4Dat zal toch wel bij een regelmatige schoonmaakroutine horen?
Anders wil ik echt geen koffie uit jouw machine, BAH !!
Anders wil ik echt geen koffie uit jouw machine, BAH !!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
6Onderhoud uitvoeren (waaronder enige schoonmaak) hoort bij elke machine... als je dat niet doet, kun je natuurlijk problemen verwachten.
7Je moet je vinger helemaal van het ene buisje afhalen, LOL....teunis schreef:Kan iemand mij vertellen waar het aan ligt dat er uit een 1 buisje de gewone hoeveelheid water komt en
uit de andere maar een paar druppels?
Welk type jura heb je? Type dat nummer in google. En zet er iets bij van cleaning of onderhoud. Wellicht krijg je dan een uitleg hoe je dat moet doen.
http://lmgtfy.com/?q=jura+onderhoud
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
8Ze maken geen geheim van het "Jura Onderhoudsconcept"
Lijkt iets verstopt te zitten, kan je er niet met een (ongebruikt) tandragertje doorheen vegen oid?
http://www.nl.jura.com/home_nl_x/servic ... ept_nl.htm"Geen bericht is goed bericht
Zolang de display geen onderhoudsmelding weergeeft maar gewoon berichten als APPARAAT SPOELEN, KOFFIE GEREED etc. hoeft u niets anders te doen dan te zorgen dat het water- en bonenreservoir gevuld is. Met een druk op de knop kunt u van uw heerlijke koffie genieten.
Lijkt iets verstopt te zitten, kan je er niet met een (ongebruikt) tandragertje doorheen vegen oid?
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
9Nog zo'n leuke uit bovenstaande link: "Kalk en koffievetten laten tevens hun sporen achter in de loop der jaren."
Begin me toch af te vragen waarom ik dat ding elke keer zo goed schoonmaak??
Begin me toch af te vragen waarom ik dat ding elke keer zo goed schoonmaak??
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
10Anders met iets grotere regelmaat een reinigingstablet gebruiken en het programma uitvoeren. Een naald oid wil ook weleens helpen.
Vibiemme Domobar Super Electronica en Mazzer Mini E type A met SJ schijven