Misschien interessant voor een enthousiasteling? Ik zag deze spotgoedkope 3-groeps Vibiemme. Zo op het oog in prima staat. Slechts 300 euro.
http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr
Re: gespot
292En het dubbele in energiekosten per jaar .
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
293@paul: Dit zijn redelijk normale prijzen voor een ex horeca bak. Een particulier wilt zo een grote machine en energie slurper niet hebben en in de horeca willen ze garantie en onderhoud. Die machine's worden ook vaak verkocht icm een contract van een koffiebonen leverancier. Zodoende belanden deze apparaten voor een fractie van de prijs op marktplaats.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
294@bobbee
Ja je hebt gelijk inderdaad. Ik vind het bijvoorbeeld een prachtige machine, maar thuis ga ik hem natuurlijk niet neerzetten. Ook al is het bijna gratis. Nieuw kost zoiets snel duizenden euro's.
Ja je hebt gelijk inderdaad. Ik vind het bijvoorbeeld een prachtige machine, maar thuis ga ik hem natuurlijk niet neerzetten. Ook al is het bijna gratis. Nieuw kost zoiets snel duizenden euro's.
295 Ecm Technika III met rotatiepomp, Elgato Eve en E61 thermometer; Mahlkonig K30 Vario; OCD V2 WBC; EspressoGear Primo Tamper, Nuova point kopjes
296Ik vind deze mooier, niet zo bling.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
298Oh zut! Als ik het geld had...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
299Leuk!
Mazzer major en zonder de hopper. Naked portafilter zie ik liggen. Iemand die niet zomaar ff een bakske koffie trekt. Vraag me dan wel af wat zijn rede is om hem te verkopen.
Mazzer major en zonder de hopper. Naked portafilter zie ik liggen. Iemand die niet zomaar ff een bakske koffie trekt. Vraag me dan wel af wat zijn rede is om hem te verkopen.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
300Geen idee wat de reden is, maar de prijs is volgens mij heel redelijk voor een Strega? Leuk!