Wijze heren,
Graag jullie advies over iets.
Ik kan een Arrarex Caravel kopen voor € 250. 5 minuten van m'n huis dus kan 'm zo ophalen. Als ik internet afspeur kom ik prijzen als 300/400 dollar tegen. Dus lijkt 250 euro me een redelijke prijs.
Graag jullie mening hierover.
Re: Arrarex Caravel
2Als je de poet hebt liggen, zou ik het direct doen, wel even proberen ter plekke of het allemaal werkt, en een beetje budget overhouden voor evt reparaties de komende maand. Alvast veel plezier!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3€ 250 is veel te duur, laat je niet gek maken door al die Vraagprijzen.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
4Op de Italiaanse ebay staan er een paar voor 140... Maar ook in hogere prijsklasse. Totaal geen ervaring met deze machientjes... Kan ik misschien beter voor een microcimbali, peppina of misschien een PV export gaan?
5Ik zou m'n hart en m'n smaak volgen als ik jou was. Ik vind de Microcimbali erg mooi, al is mijn oudje inmiddels buiten gebruik gesteld wegens het aluminium dat wat is vergaan. Maar belangrijkste is wat jij zelf mooi vindt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6De Arrarexen zijn wat bereiding aangaan heel anders dan de andere machines, de Pepina daargelaten is ook een open boiler systeem.Lucas schreef:Op de Italiaanse ebay staan er een paar voor 140... Maar ook in hogere prijsklasse. Totaal geen ervaring met deze machientjes... Kan ik misschien beter voor een microcimbali, peppina of misschien een PV export gaan?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
7leuk spul!
inderdaad even checken...want onderdeeltjes bestellen bij Orphan Espresso is niet goedkoop
inderdaad even checken...want onderdeeltjes bestellen bij Orphan Espresso is niet goedkoop
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
8Allen dank voor de reacties! Zodra er ontwikkelingen zijn laat ik het weten, inclusief foto's.
9Nou hij is er. Rubbertjes zijn nog goed voor zover ik weet en de koffie smaakt prima. Deze gaat nooit meer weg denk ik. 200 euro voor betaald trouwens.
10Prachtig, gefeliciteerd!