Hallo koffiekenners,
Ik ben bezig met het opzetten van een eigen label koffie maar raak een beetje de weg kwijt tussen alle branders op het internet.
Ik heb ten have branderij gesproken en deze doen private label op kleinschalig niveau. Heeft iemand hier ervaring met ten have?
Zijn er hier particuliere branders die interesse hebben om een nieuw label in de markt te zetten?
Alvast bedankt
Re: Eigen label
2Heb je al een peiling in de "Markt" gedaan om te zien of er nog meer behoefte is aan een entrepreneur die zelf nog zoekende is en niet eens weet waar die mee aan de slag gaat?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
3Heb ik gedaan. Als ik in de onderzoeksfase zit wil dat niet direct zeggen dat ik niet weet waar ik mee aan de slag ga.
In Rotterdam zijn 3 winkels die koffie verkopen, niet op een manier die voor mijzelf of mijn omgeving bevredigend is.
Echter geef je geen antwoord op mijn vraag..
In Rotterdam zijn 3 winkels die koffie verkopen, niet op een manier die voor mijzelf of mijn omgeving bevredigend is.
4Koffieman schreef:Heb ik gedaan. Als ik in de onderzoeksfase zit wil dat niet direct zeggen dat ik niet weet waar ik mee aan de slag ga.
Er zijn wel een beetje meer plaatsen waar je een goede koffie kan kopen!
5Gelukkig wel, echter is de markt nog niet verzadigd en zeker niet op de manier hoe ik het wil doen.
Daarnaast heb ik het idee dat het kwaliteitsbesef meer stijgt en dat coffeeculture een groeiend fenomeen is waar ik op dit moment als consument veel gebruik van maak..
Daarnaast heb ik het idee dat het kwaliteitsbesef meer stijgt en dat coffeeculture een groeiend fenomeen is waar ik op dit moment als consument veel gebruik van maak..
6Kan ik dan ook voorgemalen koffie bij je kopen?
8Hij trapte er in!!
9Hallo,
Wat wil je eigenlijk een eigen merk of een perfecte boon aan iemand verkopen.
Hier zijn we meer gecharmeert van echt vers, heb je eraan gedacht om zelf te gaan branden?
Wat is je ervaring met koffie?
grBart
Wat wil je eigenlijk een eigen merk of een perfecte boon aan iemand verkopen.
Hier zijn we meer gecharmeert van echt vers, heb je eraan gedacht om zelf te gaan branden?
Wat is je ervaring met koffie?
grBart
Vers, Genieten, elk moment van de dag
10@3aan, ik hoop niet dat je jezelf grappig vind,.. Hoopte een serieus onderwerp aan te knopen
@crn, ik wil een winkeltje beginnen zonder daarbij met allerlei franchise instructies en verplichtingen te werken. Tuurlijk staat vers voorop.. Zelf branden zou een vervolg stap zijn,. Stap 1 het winkeltje. Daarvoor zoek ik nog een brander..
Wie heeft tips?
@crn, ik wil een winkeltje beginnen zonder daarbij met allerlei franchise instructies en verplichtingen te werken. Tuurlijk staat vers voorop.. Zelf branden zou een vervolg stap zijn,. Stap 1 het winkeltje. Daarvoor zoek ik nog een brander..
Wie heeft tips?