Re: Eigen label

21
Koffieman schreef:http://kafko.nl/espresso-koffie.html

Staat in je handtekening.. Of het is iemand anders zn site.....
Verkrachting is strafbaar, dat weet je toch?!

http://www.kafko.nl/ daar staat niets over espresso oid,
reparaties dat is zijn kracht en nooit te beroerd zijn om iemand te helpen!

Garantie: elke machine krijgen we weer klaar anders, no cure no pay!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

22
Bluecold schreef: Ik denk niet dat je weet wat drogredeneringen zijn.
Als wel, dan is het ook geen moeite om aan te geven welke drogredeneringen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden <-- hele lijst.
Ik ben het met @3aan eens. Kosten zijn kosten. 2 euro verzendkosten betekent dat je 4.75 inlevert per verzending (postnl standaard).
Haha (:
Maar, vertel mij eens waar ik ontken dat kosten kosten zijn?
Anders is dat ook een drogreden. Zo'n mannetje gevuld met stro.

Maar een betere tijdsbesteding zou zijn om suggesties op te gooien voor de TS, minder topic vervuiling ook.
Carpe diem, bitx!

23
"Bij ons thuis drinken wij al 12 jaar uitsluitend koffie van Ten Have. u denkt mijn koffie is toch ook goed? Klopt, maar kijk toch maar eens goed wat u drinkt, meestal zijn bonen in uw verpakking al stuk, net als de pinda’s van Duyvis zijn ook onze bonen oké en nooit stuk! Vaak zitten er bonen in die heel licht van kleur zijn (vul bonen zonder smaak alleen om aan kilo’s te komen) Jammer, u wilt geen bonen zonder smaak maar met een super smaak. Kijk ook maar of er donkere bonen (verbrande, bittere bonen) tussen zitten. "

Misschien lees ik het verkeerd hoor... :roll:

Maargoed, wederom niet interessant voor deze discussie..

24
Koffieman schreef:"Bij ons thuis drinken wij al 12 jaar uitsluitend koffie van Ten Have. u denkt mijn koffie is toch ook goed? Klopt, maar kijk toch maar eens goed wat u drinkt, meestal zijn bonen in uw verpakking al stuk, net als de pinda’s van Duyvis zijn ook onze bonen oké en nooit stuk! Vaak zitten er bonen in die heel licht van kleur zijn (vul bonen zonder smaak alleen om aan kilo’s te komen) Jammer, u wilt geen bonen zonder smaak maar met een super smaak. Kijk ook maar of er donkere bonen (verbrande, bittere bonen) tussen zitten. "

Misschien lees ik het verkeerd hoor... :roll:

Maargoed, wederom niet interessant voor deze discussie..
Dit slaat idd nergens op ;)
Carpe diem, bitx!

25
eleonardo schreef:
Bluecold schreef: Ik denk niet dat je weet wat drogredeneringen zijn.
Als wel, dan is het ook geen moeite om aan te geven welke drogredeneringen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogreden <-- hele lijst.
Ik ben het met @3aan eens. Kosten zijn kosten. 2 euro verzendkosten betekent dat je 4.75 inlevert per verzending (postnl standaard).
Haha (:
Maar, vertel mij eens waar ik ontken dat kosten kosten zijn?
Anders is dat ook een drogreden. Zo'n mannetje gevuld met stro.
Jij meldde dat verzendkosten onder service kunnen vallen. Service is moeite, en dat staat los van gewoon harde euros die je af moet tikken.
Even zonder gekheid, ik denk wel dat het wel of niet direct doorberekenen van de verzendkosten relevant is. In mijn optiek is het vreemd om verzendkosten niet door te berekenen als je die kosten wél maakt. Marge maken op verzendkosten is dan weer onterecht in mijn ogen. Gewoon sec doorbereken en transparant zijn in de verzendkosten is het eerlijkst voor alle klanten. Anders betaal je relatief meer of minder afhankelijk van je locatie.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

26
Koffieman schreef: Ik zie dat @3aan erg te spreken is over ten have op kafko. Dit was eigenlijk de info die ik hier zocht met dit topic.

In Rotterdam vind ik het aanbod van verse bonen winkels beperkt, daarom ben ik op het idee gekomen. Naast natuurlijk een liefde voor verse koffie. Echter wil ik de cultuur stimuleren om verse bonen aan te schaffen, door een eigen zaak te beginnen, plus dat ik het een leuke bezigheid vind naast mijn andere werk.

Je onderscheidt je dus door zelf te branden. Echter die hobby heb ik nog niet dus is dat voor mij niet de eerste logische stap.
Branden is niet iets dat je zomaar even leert volgens mij. Daar komt behoorlijk wat kennis en ervaring bij kijken. Als jij je van begin af aan wilt onderscheiden, zal de eerste logische stap dus juist wel zijn te leren branden.

Verder: het feit dat @3aan tevreden is over Kafko, en Kafko over Ten Have, zegt natuurlijk niet dat @3aan tevreden is over Ten Have. Tevreden zijn over iets is niet transitief.