Hoeveel koppen thee drinken jullie (gemiddeld)?

Ik drink nooit thee... tenzij ik ziek ben
Totaal aantal stemmen: 9 (16%)
Ik drink af en toe thee
Totaal aantal stemmen: 17 (31%)
Ik drink 1 kop thee per dag
Totaal aantal stemmen: 3 (5%)
Ik drink 2 koppen thee per dag
Totaal aantal stemmen: 12 (22%)
Ik drink 3 koppen thee per dag
Totaal aantal stemmen: 5 (9%)
Ik drink 4 of meer koppen thee per dag
Totaal aantal stemmen: 9 (16%)
Totaal aantal stemmen: 55

Re: Drink jij thee?

14
Ja, onvoorstelbaar dat er nog zoveel mensen oude thee uit zakjes drinken. Het is vaak afval, en zo smaakt het ook. Nou ja, voorgemalen koffie wordt ook nog zo vaak gebruikt, dus waar sta ik van te kijken :? ?

Muntthee drinken wij vaak 's zomers, en dan het liefst met een bos verse munt gezet, gewoon in je glas.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

15
Spironski schreef:Ja, onvoorstelbaar dat er nog zoveel mensen oude thee uit zakjes drinken. Het is vaak afval, en zo smaakt het ook. Nou ja, voorgemalen koffie wordt ook nog zo vaak gebruikt, dus waar sta ik van te kijken :? ?

Muntthee drinken wij vaak 's zomers, en dan het liefst met een bos verse munt gezet, gewoon in je glas.
Onvoorstelbaar....dat plebs. Gelukkig weten wij elitisten wel beter.
Carpe diem, bitx!

16
Oehhh, pas maar op! Krijgen we weer zo'n discussie, elite=fout ;) .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

18
Spironski schreef:Ja, onvoorstelbaar dat er nog zoveel mensen oude thee uit zakjes drinken. Het is vaak afval, en zo smaakt het ook. Nou ja, voorgemalen koffie wordt ook nog zo vaak gebruikt, dus waar sta ik van te kijken :? ?

Wij hebben voor dat doel normaal gesproken een stukje van 30 bij 30 in de tuin staan, woekert nogal!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

19
Verse muntthee. Maar dan wel de Marokkaanse munt. Heerlijk! Eventueel met groene thee en rietsuiker er door. Die pepermunt die doorgaans in de nederlandse tuinen staat smaakt totaal anders.
Verder drinken wij veel rooibos en honeybush, groene thee en kruidentheeën.
Zwarte thee hebben wij nauwelijks in huis.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

20
Ik heb toen zo'n bosje van die zooi uit een Marokkaans Thee annex Club annex gokhuis vandaan, dat complete bosje even in de wortelstek en toen uitgeplant, groeit als een Jekko, heeft nu even een zware periode, was al gaan groeien meteen barre vorst eroverheen.

En die is minstens zo goed al uit het Theehuis annex annex. ;)
Uiteraard thee van Gunpowder en fijne kristalsuiker.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.