Re: Adresjes topic

15
activ schreef:Er is een nieuwe brander bij, Borgman en Borgman. Eindelijk een brander in Leiden en dat scheelt voor mij een heleboel gedoe.
Zeker! Laatst een zakje Keniaanse koffie gehaald, prima! Binnenkort ga ik er eens zitten en dan zal ik een review schrijven.

18
activ schreef:Er is een nieuwe brander bij, Borgman en Borgman. Eindelijk een brander in Leiden en dat scheelt voor mij een heleboel gedoe.
Waar zit Borgman en Borgman? Kon met google zo snel geen adres vinden. Leiden is voor mij ook in de buurt.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

20
Bedankt Frans. Bij de eerste link had ik het adres over het hoofd gezien. Staat er dus klein boven terwijl ik eronder aan het zoeken was :? . De facebooklink geeft bij mij wel de adressen van de overige koffiezaken maar niet die van Borgman en Borgman. Wellicht door het feit dat ik geen facebookaccount heb.

Zal binnenkort eens gaan kijken als ik in Leiden ben.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60