Re: Wat doen jullie voor de kost?

141
Ik ben proces operator in een middelgrote fabriek. En bezig met een kleinschalige extractiefabriek thuis waar dat geld dan weer aan opgaat.

Best wel een beetje vakverslaafd. Moeten ook drukmetertjes en temperatuurmetertjes op. Hoe weet je anders wat je aan het doen bent!
Ben al aan het nadenken over electrisch aangedreven temperatuur gestuurde regelingen om de doorlaat van de thermosifon in zo'n E61 te regelen en dus strak op een temperatuur te houden.
Kostentechnisch gezien zal het wel bij nadenken blijven..
Rocket Cellini Evoluzione V2 met Fiorenzato T80
La Pavoni Europiccola 1977 en AMA Milano MCE-4 1989 om naar te kijken

143
Ben al aan het nadenken over electrisch aangedreven temperatuur gestuurde regelingen om de doorlaat van de thermosifon in zo'n E61 te regelen en dus strak op een temperatuur te houden.
Ha! kunnen we straks eindelijk tegen HB opbieden met een eigen "Electric CoffeeTalk E61 Thermosiphon temperature controller" :mrgreen: .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

146
Ik werk als financial (controller) bij het bedrijf dat aardgas transporteert in Nederland en Duitsland. Daarbij heb ik ook nog het geluk te mogen werken in het mooiste kantoorgebouw van Nederland.
Terug naar het Filter, Moccamaster, Hario, Brewista, Comandante
Op de kast staat Ascaso, La Pavoni, AMA Milano, Bialetti en Peugeot