KoffieDikKijker schreef:
Dit zie ik niet als een serieuze reactie, hier heb ik niet om gevraagd.
Ik kan je begrijpen, maar deze reactie is naar mijn mening inherent aan het feit hoe de meeste gebruikers hier het zetten van espresso en ander koffie-specialiteiten benaderen. Kijkende naar mijn eigen ervaring dan heb ik ook een leer-proces moeten doormaken van een aantal jaar en 3 volautomaten/nespresso, voordat ik op het punt uitkwam waar ik nu ben. Mijn eerste machine moest ik al na een week retour doen aan leverancier. En de laatste gaf altijd aan op het moment dat ik koffie wilde, dat hij schoongemaakt wilde worden, om vervolgens dan weer een of meerdere keren in het schoonmaak-proces te blijven steken. EN als je dit soort apparaten openmaakt, dan zie je dat deze een zodanig hoog tupper-ware gehalte vertonen, dat het je verbaasd hoe lang ze het uitgehouden hebben.
Ik geef toe dat het vaak wat meer werk is dan op een knop te drukken, maar het is wel leuker om wat te experimenteren en alles meer in de hand te hebben...dus tja dit soort reacties zit je niet op te wachten, maar zijn wel begrijpelijk. Overigens hoef je de machine niet op MP te zetten, de consumenten-wet beidt voldoende mogelijkheden om deze weer terug te brengen als het product niet voldoet aan jouw verwachtingen die verkoper heeft gemaakt, maar het product niet nakomt....
Grtz,
Ingmar