Bagels&Beans Sittard

1
Een Ristretto besteld.Op een dikke La Pavoni geproduceerd.
Alhoewel men mij vriendelijk uitlegde dat een ristretto wel NOG kleiner was dan een espresso kreeg ik een shot dat beduidend groter was dan 30 ml.Cremalaag met een zwart gat erin dat snel groter werd.Smaak was niet geweldig maar beetje vlak.Al met al een tegenvaller.De bediening was wel zeer vriendelijk.

Re: Bagels&Beans Sittard

2
Jammer zeg. Ik had er laatst een bij Bagels&Beans die wel echt goed te doen was. Goed en sterk van smaak. Maar misschien verschilt het per verstiging per keer of had je pech.
"As soon as you sit down to a cup of hot coffee, your boss will ask you to do something which will last until the coffee is cold."

3
Selena schreef:Jammer zeg. Ik had er laatst een bij Bagels&Beans die wel echt goed te doen was. Goed en sterk van smaak. Maar misschien verschilt het per verstiging per keer of had je pech.
Verschilt zeker/Zo staat er in Sittard een La Pavoni pompmachine en bijv, in Den Bosch een Idro.

4
Mijn gebrande bonen zijn op, en helaas was de enige plaats in Leiden waar je verse bonen kunt halen gesloten. Vandaar dat ik het vanochtend heb gedaan met een cappuccino van de Bagels&Beans in Leiden. Bediening was vriendelijk, mooie KvdW Idrocompresso en Mahlkonig K30 daarnaast; maar de cappuccino was matig en duur (€2,60 vind ik duur - maar die tent zit wel op een A-lokatie en daar betaal je natuurlijk ook voor).

5
SteefM schreef:Mijn gebrande bonen zijn op, en helaas was de enige plaats in Leiden waar je verse bonen kunt halen gesloten. Vandaar dat ik het vanochtend heb gedaan met een cappuccino van de Bagels&Beans in Leiden. Bediening was vriendelijk, mooie KvdW Idrocompresso en Mahlkonig K30 daarnaast; maar de cappuccino was matig en duur (€2,60 vind ik duur - maar die tent zit wel op een A-lokatie en daar betaal je natuurlijk ook voor).
Wat mij dan het meeste steekt in deze redevoering; maar de cappuccino was matig en duur daar heb je natuurlijk op geageerd en een gratis uitstekende Cappuccino aangeboden gekregen?!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.